Medewerker Front Office
Wij zijn per direct op zoek naar een serieuze, sociale, maar zeker ook spontane collega
Wat zijn jouw hoofdtaken:
- verwelkomen, te woord staan en in- en uitchecken van (binnen- en buitenlandse) gasten, aanmaken en overhandigen van sleutelkaarten.
- Invoeren van kamerreserveringen
- geven van algemene en toeristische informatie, informatie over openbaar vervoer, restaurants, theaters e.d.;
- het verlenen van service zoals het aannemen en doorgeven van boodschappen en het oplossen van klachten
- opmaken van rekeningen en verzorgen van de betalingen
Wat verwachten wij van jou:
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, meerdere talen altijd gewenst
- Bekend zijn met Word, Excel, Outlook en een hotel reserveringssysteem (liefst Rezlynx)
- Representatief en flexibel
Wat bieden wij jou:
- Een uitdagende job in een enthousiast team
- Contract van 16 t/m 38 uur per week
- Salaris boven Horeca CAO
- Vakantiegeld en vakantiedagen
- Gezellige werkomgeving
Heb je interesse, stuur dan een mail met CV naar
melanie@queeneindhoven.nl
Direct solliciteren